21 nov

Hejsan hoppsan! var några dagar sedan jag skrev men så kan det va :) i fredags kom min mamma, lillebror och min mammas kompis Jenny ner hit till GBG, de tyckte att lägen heten var superfin och att robin hade väldigt bra smak. Det har han! De sov över tills igår och då åkte vi in till nordstan och kollade runt och köpte julklappar. Riktigt mysigt. Vi fikade även på Kafe Husaren som är mitt nya favvofik! Jag åt en chokladcheescake, sååå jävla go var den. Mamma och Jenny åt först grillade baugetter (?) dom var väldigt goda men sen åt de nån marrängtårtsak men den var inte alls så god som man kunde trott.. Den var väääldigt söt.. Felix åt kladdkaka och det är jättegod. Den typ smälter i munnen!

Idag ska jag och Robin åka till Frölunda Torg och kolla lite julklappar.. Jag måste köpa ngt till Felix och Mormor :D  sen är allt klart :) Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0