22 nov

sitter på tåget hem till lilla Tibro, ska bli skönt att komma hem.. Träffa de små kissekatterna :) har fått höra att den ena gillar att ligga under min säng haha, där får den inte ligga nu när jag är hemma :) Gick runt i stan en sväng och hittade en julklapp till lillebrorsan :D det blev en klocka, det har han önskat sig. Köpte mig även en sån där hårig mössa som jag sa förra året att jag aldrig skulle ha men de är sjukt sköna och jag blev ju riktigt söt i den :) hahah! köpte en på Åhlens för 149 kroner, det tyckte jag var ett bra pris :) Den är lite stor men det gör inget, den var sjukt fin iallfall! Hittade även två snygga läppglans på Lindex, ett för 39 kr och ett för 29 kr. Härligt!

Har ju inget bredband som fungerar hemma så jag skriver när jag är på väg hem :) På Onsdag ska jag till tandläkaren.. De ska bara berätta hur de ska gå till väga och så, så de gör inget då iallafall, *Pustar ut* haha! Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0