26 nov

hejsan hoppsan.. gick upp för en timme sedan. Har ätit frukost och kollat på Kenza och Tyra Show :) Snart ska jag in i duschen och sedan drar jag till AF :) Annars ska jag inte hitta på så mycket idag förän Robin slutar iallafall! I helgen vill jag gå på Jul på Liseberg. Har aldrig varit där :( Så nu vill jag uppleva det! Fick ett brev från AF att jag ska dit den 29 nov oxå.. Och den 2 dec ska jag till tandläkaren.. Det är många möten nu som är inplanerade.. kommer få vara mycket på tandvården för jag kommer få min tandställning nu.. Känns faktiskt ganska bra.. även om de ska dra ut tre tänder men det gör ingenting.. Jag får ju ta chansen nu när jag får den! :) Nu ska jag in i duschen, Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0