4 nov

Ja nu var det ett riktigt bra tag sedan jag bloggade men så får de va.. Jag har jobbat och jobbat och jobbat.. Nu sitter jag hemma och är sjuk... Sa även upp mig från jobbet i måndags men har 14 dagars uppsägningstid så det suger! Men jag ska iväg och jobba imorgon sen blir det helg! På lördag ska jag och Robin på kalas för Matilda fyller 1 år! Sedan ska vi hem till en av Robins kompisar och fira honom för han har oxå fyllt år :) ska bli mysigt tycker jag! Sedan på måndag har jag bara 5 dagar kvar att jobba sen är det över! Sen är helvetet över, längtar så sjukt mycket! Jag hatar mitt jobb... det är inte så att jag bara ger upp utan jag hatar det verkligen, det är svårt att sälja, man måste vara glad HELA tiden och blablabla.. Allt dom säger om att man kan tjäna en massa pengar är bara skitprat! Visst om man är riktigt duktig men då tjänar man inte överdrivet mycket heller.. det är typ 2 av 10 som kan sälja 5 om dagen och så tjänar dom 24000.- men ingen annan gör ju det.. och chefen gör inte ett jävla piss utan bara drar in en massa pengar genom att sitta på sin stol! Och chefen var jättetrevlig mot mig innan jag sa att jag skulle sluta men så fort jag sa att jag ville sluta blev han helt knäpp.. Han pratade inför hela gruppen att de skulle veta att det var ett privilegium att få jobba där och att det inte är många som får den chansen, BULLSHIT!! Fan dom sätter ut en annons på platsbanken varenda jävla vecka! De utbildar ca 3 nya personer varje måndag! Och så säger dom att det är svårt att få jobb där, HAHAH. Och igår spydde jag och tänkte att det kanske inte är så smart att gå till jobbet och smitta alla.. då blev min chef sur för att jag var sjuk och så sa han "ska du vara sjuk nu i 14 dagar eller?" men jättesarkastisk röst! Fatta jag blev arg eller? Jävla Idiot! 

Okej nu har jag fått skriva av mig lite.. Förlåt men jag var bara tvungen att släppa ut lite iaf! De ska komma några snubbar idag och byta mattan i köket :) ska bli kul att se hur det blir.. Jag och robin höll på igår och tog ut allt som stog på golvet :) bl.a. vitrinskåpet(?) och matbordet.. och bordet gick inte ut genom dörren så det fick vi skruva isär :D hhaha.. Det var skoj! Men nu ska jag kolla på sjunde himlen och bara krya på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0