5 nov

Hejsan! Jag har precis duschat och klätt på mig och kände att jag hade lite tid över.. Mattgubbarna kom kl 8 imorse och var klara redan 9.30 typ :) Det blev jättefint tycker jag! Ska bli kul att se hur det blir när man flyttar in alla möbler :D

Ska åka till jobbet om drygt en timme.. vet inte om jag är så himla peppad alltså.. Men det är ju bara en dag sen så är det helg! Sen är det bara 5 dagar kvar nästa vecka.. det ska jag nog klara :D hoppas jag..

På tal om helg, jag och robin var inne i stan en sväng igår och köpte present till lilla Matilda :) Blev en såndär som ofta finns på sjukhus.. Det är stål grejer som sitter lite krokigt och så ska man dra träklossar från punkt A till B :) Köpte även julklapp till mamma så nu är det klart iallafall :) Bara lillebrorsan kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0