7 nov

Sitter här med min älskling och pratar lite :) jag mår inte så bra i magen så vi diskuterar lite hur man ska göra något åt det .. ska ringa min mamma strax i alla fall och fråga lite vad hon tror att det kan vara! Hade en toppenkväll igår, Det blev massa tårta och kakor när vi firade Mathilda och sedan åkte vi till Mathias och pratade med en massa roligt folk! De flesta var ju ganska fulla men det gick bra ändå! Vi fick skjuts hem av Jenny och Christian, det var snällt!

Nu på morgonen har jag rensat ut hela Robins förråd där han sparar en massa skit som är helt onödigt! Så ska slänga typ 5 kassar nu.. blev nästan lite tomt xD Nä skojja bara, men det blev bra! Senare ska jag dammtorka och dammsuga oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0