9 nov = SNÖ

Var på vårdcentralen igår och sjukskrev mig hela veckan :) Gött så nu är det inget mer att tänka på! Men mår iofs inte så jättebra.. igår låg jag i soffan typ hela dagen för jag hade sån jävla huvudvärk! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. gick upp kl 8 med robin så nu har jag jättetråkigt.. sitter bara och kollar på teve och kollar runt på FB.. Vi fick hem en tidning från stadium härom dan och där fanns billiga skridskor för typp 350kr så funderar på att åka in och kolla på dem men tråkigt att åka själv.. Jag ska laga mat och städa lite idag oxå, kan ju inte ligga och lata mig hela dagen :) Det SNÖADE imorse oxå, sjukt fint! Tycker bara det kan sluta blåsa så blir det perfekt! Så himla mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0