Nörd!

Har suttit och spelat tekken med min älskling nu sen han kom hem :D Alltså han kom hem vid 4 så det har snart gått 5 timmar! Sjukt xD Men vid 9 blir det criminal minds och chokladpudding! Så himla gott! Jag och Robin har blivit sockerberoende, inte bra alltså! Robin "skriv att vi har blivit fetknoppar oxå.. eller är det hemligt?" xD hahahah! Imorgon blir det att åka hem till mamsen en sväng :) ska bli mysigt att komma hem. Mamma får även hem sina nya katter imorgon oxå! Ska bli mysigt att träffa dem, hoppas att de trivs bra hemma hos oss :) På söndag är det fars dag för alla er som har missat det! Jag firar inte min far så ska följa med Robin och äta mat med hans pappa! Ska bli mysigt. Jag och min älskling firar oxå att det var 9 månader sedan vi träffades då :) Hoppas alla får en underbar helg! Puss 

Kommentarer
Postat av: t

god morgon :)

Va kul att du vile vara med i dagens blogg! Vinnaren publiceras kl 12 så glöm inte att gå in och kolla om det blev du! ;)



Om det inte blev du så kommer en ny chans upp samtidigt som dagensblogg publiceras :)



Kramar

2010-11-12 @ 08:31:12
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0