Shopping på Gina Tricot!

Idag blev det lite shopping och fika med Pauline :) Hon skulle hitta en klänning som hon skulle ha imorgon, hon hittade två jättefina! Jag hittade lite smått och gott inne på Gina tricot oxå. Ett par byxor som är helt min stil och ett par jättesöta sidenshorts med spets nertill :D Det är så roligt att shoppa med Pauline för vi har helt olika stil. Förra gången sa hon att hon ville ha lite mer kläder som var av min stil, så himla gullig är hon :) Väldigt roligt när någon tycker om ens stil och vill ha den :) hahaha! Sen är det skönt att veta vilken stil som passar en och inte bara följa med modet hela tiden. Modet som är nu passar mig ganska bra nu dock, speciellt de pösiga byxorna som har kommit nu, de jag köpte idag! Sen är alltid kläderna på Monki mina favoriter :) LOVE THEM! De som inte vet vad de ska ge mig i julklapp kan gärna ge mig ett presentkort därifrån :) Skulle vara underbart, shoppa massor på julrean! WIIE, att jag inte tänkt på det innan :) hihi! Oj nu blev det ett väldigt långt inlägg när jag bara skulle visa vad jag köpt haha xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0