Snö

När jag kom till skövde var det så himla mycket snö på marken, helt sjukt! I Göteborg är det ju ingenting, visst det kom lite snö men den försvann ju på samma dag :) Sitter just nu hemma hos mormor och kollar på en dokumentär om en flicka i indien som föddes med fyra armar och fyra ben.. De trodde att det var en gudinna som hade återfötts i henne.. helt konstigt ju! Men men, nu ska vi till sporthallen och lämna felix till innebandy träningen :) Jag ska tydligen hem och städa ;) känns som om jag aldrig gör ngt annat :) hahah... slänger in en bild på snön, kan inte blogga förän jag åker hem imorgon eftersom bredbandet inte fungarar i skogen :) Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0