091204

Idag var det en jobbig dag, var ju ute igår och så hade vi bestämt att vi skulle upp tidigt idag och dansa på våran sovmorgon.. seg som fan var det och när man kommer till skolan så är ingen annan där, sen efter 5 min kommer jennie som tur är, vi sitter och väntar men ingen kommer.. Då är det så att dom andra bestämde att vi inte skulle dansa och skickat sms till oss, Sandra och Linn hade fått sina sms men inte jag och Jennie .. mobilen cpade väl eller något, wierd.. då gick jag och Jennie hem till henne och så satte vi på "vänner" och somnade xD haha trött som fan var jag xD

Ikv blir det god mat och kolla på Idol :) Sen ska jag sova, jag är såå himla trött! 

 

1 dec 2009 <3


Kommentarer
Postat av: MalinJohanson

Vi för alltid<3

2009-12-04 @ 22:21:33
URL: http://malinjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0