091209

Idag var det meningen att jag skulle åka in till skövde och bada där dom har byggt om och jag frågade dom om det var öppet och det skulle det ju tydligen vara men jag gick in på hemsidan för säkerhets skull och tror ni inte att det är stängt 7 - 19 då eller? Illa Illa säger jag bara! Så inget bad för mig idag, får väl se vad jag ska hitta på istället :)
Igår fick vi filmerna som mamma hade beställt. "Harry Potter och halvblodsprinsen", "Ice Age 3" & "Grinschen" :)
Så igår blev det filmkväll, familjen kollade på "harry potter" och jag kollade på "ice age 3" när jag skulle sova :) MYSPYS!
Idag ska ja iallafall köpa biljetter till Jonas :) längtar en aning till helgen faktiskt ;)

Men nu ska jag och lilla Elin hitta på ngt kul :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0