091106

sitter i skolan och känner mig ovärd, har bara en lektion och vi kommer säkert inte göra  något alls iaf, suug! efter skolan ska jag in till skövde och köpa en till mobilstrumpa för jag glömde den på bussen för några dagar sen, och dom som känner mig borde inte bli förvånade xD Sen blir det hem till mormor och käka mat.. sen ska jag till Malins skola och så tar jag bussen hem och så åker hon med mig :P hihi! Mamma jobbar sent ikv och det gillar jag inte .. jaja jag får väl stå ut .. men men nu börjar min lektion snart :P kanske skriver ikv om jag orkar.. juste ja, jag hittade den där konverationsloggen på min nya mobil :) haha värsta gött, då blir det ju typ som på msn :) Nice som bara den :) men men måste dra, hörs sen :) PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0