092711

Jo nu är det ju så att jag har vart lite dålig på att skriva i min lilla blogg men jag har helt enkelt haft annat för mig, jag har med andra ord skaffat mig ett liv *host* hahaha .. veckan har bestått att skolan, bio, studiedag och massa massa pirr i magen :$ :)

I tisdags var jag i skövde och kollade på New Moon, den var riktigt bra! Fast lipsill som jag är så lipade jag ju typ hela tiden xD hahah men så kan det va :)

I onsdags hade vi studiedag så då blev det slappt men var tvungen att åka in till skövde och köpa biljetter ;) tänkte att jag skulle åkt och fixat lite klappar oxå men det orkade jag inte xD jag och mamma ska ta en tur in till skövde och julhandla nästa lördag istället :P

I helgen blir det halmstad för hela slanten :) Pauline åker med på tåget till göteborg till sin pojk så då slipper jag åka själv :D hahaha .. Men det kommer nog gå bra, hoppas jag haha :)

Hoppas alla får en lika bra helg som jag kommer att ha :) PUSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0