091011

Idag har det väl inte hänt så himla mycket, dagen börjde väl inte speciellt bra måste jag ju ekänna.. Senare på dagen kom Jenny och då bytte vi en fönsterruta eftersom felix gjorde sönder den när han spelade fotboll ^^ Lena, Dag, Tony och Malin kom lite senare och Tony och Dag hjälpte mamma att ta bort en gammal snickarbänk från vårat förråd. Blev god fika när dom var klara :) MUMS!
Har även blivit mycket tevetittande idag, kollade på idol (jag tycker definitivt att Eddie skulle åkt ut istället för Carolina), körslaget (fick inte se färdigt på det eftersom det var fika då, om det är någon som vet vem som åkte ut så är det bara att meddela mig), royal pains, top model (rätt person åkte ut! helt klart!) och just nu är det morden i midsomer :) Teve-nörd, jag vet men jag gillart!

Igår var det sjuukt kul, var så himla skönt att gå ut och inte bry sig utan bara va! Underbart!! Och tack tjejer, ni gjorde kvällen perfekt! Ska absolut göras om! Blev förfest hemma hos Matilda, sedan bussen in till Skövde.. Det var svinkallt så vi gick in på Vatra men där kollade dom på match och det var tråkigt så vi gick till Donken istället och åt lite :) sedan gick vi ner till Vatra igen och i början var det väl ganska segt men det blev riktigt kul efter ett tag :P Först tror jag att jag glömt min mobil på Donken men den låg i jackfickan som tur var och efter halva kvällen tappar Matilda bort sin bricka till garderoben och var nära på att inte få ut sina grejer men det gick bra det med tillslut :) jag kom hem runt 3 eller nått, somnade nästan direkt :) Lägger in lite bilder i ett annat inlägg :)

Imorgon är det skola, mamma ska ringa till vårdcentralen och kolla fall jag kan få en tid :)

PUSS, HAPPYFACE<3


Kommentarer
Postat av: Cathrine

grymt bra kväll!! hur kul som helst! måste göras om! <3

2009-10-11 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0