091012

Blev inte så lång dag i skolan, hann bara ha dans sen skulle jag iväg till vårdcentralen.. såklart så har mamma sagt fel busstid till mig men det löste sig som tur var :P Nu sitter jag hemma hos mormor, fick två olika sortes tabletter, kanske får mer senare, hoppas inte.. I tibro så är det så att dom inte har en enda svensk jävla läkare och då får man ju en utlänsk som inte kan snacka svenska så att man inte fattar vad dom menar, kanske är det som är meningen så att dom ska skriva ut en massa tabletter så att man måste betala en massa pengar ^^ Hatar läkare iallafall! '

Ikv blir det in till tibro och sola med Malin, det var ett tag sedan jag solade sist, hoppas jag inte bränner mig xD

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0