091014

Sitter i skolan och tråkar, har egentligen lunch men vill inte gå och äta själv "/ Har haft foto och dansteori idag, på fotolektionen fick vi gå ner till labbet och få fram bilder på det gamla viset, ni vet när man är i ett mörkt rum och ska få bilder på papper xD har ingen aning om vad det heter ^^
Jag tänkte att jag kunde pilla lite med bilderna jag tog på Malin i fredags :) Visade dom för mamma igår och hon tyckte dom var jättefina :)
Efter skolan ska jag hem till mormor, mamma och hennes kompis Lena ska köra hem lite grejer från mormor hem till oss.. När jag kommer hem kommer jag väl att sätta mig i soffan och kolla på teve som vanligt :) hahah ..

Happyface<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0