091015

jahapp, bussen hem är lika tråkig som vanligt.. man vill bara komma hem och kunna slappna av :) Hade ingen dans imorse för att det inte skulle vara några som skulle vara med typ. Då blev det massa plugg ^^. Historian var extremt jobbig idag, vi har haft en kille som varit typ lärling eller vad man nu ska kalla det och idag hade han egen lektion, han kunde ju inte prata killen. Man blev bara sjukt nervös av att lyssna på honom och så sa han "öh.." efter varje ord ungefär. När vi var på väg till Religionen fick vi reda på att våran lärare hade gått in i en stolpe och fått hjärnskakning.. Hur lyckas man med det? Jaja då blev det till att plugga igen :) Sedan var det dags för det stora Naturprovet! fast det var inte så svårt, första sidan bestog av massa påståenden och så skulle man svara om det var rätt eller fel. Sen var det typ 5 frågor som man kunde fördjupa sig lite i. Jag trodde det skulle bli mycket svårare så hoppas jag får ett ganska bra betyg iallafall :)
Igår kväll åkte vi hem till Malin och spelade Buzz och åt blåbärspaj :) MUMS!
Ikv blir det väl att plugga lite historia (om jag orkar^^) och sen kolla på teve, min favvishobby :) hahah!

Happyface!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0