091020

Så himla gött! skolan är slut för dagen och jag sitter och väntar på bussen :P nu är det bara 3 dagar kvar till lovet! ska bli såå skönt att vara ledig! jag och malin ska åka till göteborg någon dag på lovet och på lördan så blir det in till stan med mamma och köpa ny mobil! Sjukt sugen är jag nu alltså, längtar! Sen är det ju inte långt kvar till 3 november heller då det blir Lars Winnerbäck!

Malin var hemma hos mig i söndags, då bakade vi kladdkaka, det var mums! Igår efter jag kommit hem så blev det att slänga i sig mat sen hoppa in i Malins familjs nya bil :) Jag och malin solade och sen gick vi och kollade på hennes lillebror som spelade innebandy :) skoj skoj!

Ikv blir det väl teve som vanligt , måste plugga oxå! Men det löser sig hihi :)

Happyface! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul Kul Kul fan ;D <33

2009-10-21 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0