091022

Idag är det torsdag och jag sitter hemma och kollar på teve ;) har inga lektioner imorgon så man kan säga att mitt höstlov börjar nu, tummen upp! :) Hade stort fett historia prov idag, det gick suug kan jag bara meddela ^^ men men hoppas ju på ett G iallafall.. Fick tillbaka naturprovet idag fick 57/68 , det var ju inte fyskam tycker jag :) VG/MVG gött som bara den :) min lärare tycker att jag ska satsa på MVG i ämnet, känns riktigt bra! Efter skolan idag blev det
pizza med Jennie och Elin, gott gott, men jag tror jag åt lite mycket.. jag är fan mätt fortfarande ^^

Det stod i GT att det var 170 elever i tibro på nyboskolan (min gammla skola) som blivit smittade av svininfluensan, känns inte så betryggande.. om jag blir smittad blir jag lessen :(

Ikv blir det slappa så mycket som bara går, har verkligen längtat efter lovet, UNDERBART ÄRE!

Happyface<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0