091023

Just nu ligger jag i sängen och tråkar, har satt på en film och ska sova snart.. kommer inte gå så bra för jag är inte ett dugg trött men jag har inget bättre för mig så..
Imorgon blir det skövde med mamma, mormor och lillebror :) Mamma ska beställa grejer till det nya badrummet, mormor ska köpa byxor till morfar och Felix kommer nog att köpa lite stuff till sitt nya akvarium :) Jag ska inte köpa nått alls, jag bara följer med för att ha något att göra ^^
Nästa vecka blir det en dag i GBG med Malin och på torsdagen blir det "tjejkväll" på commerce :) På lördagen blir det en liten tjejkväll hemma hos mig med Malin och Matilda :)

Jag vill resa bort till en annan plats
Jag vill vara någon annan
Jag vill må bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0