091024

idag blev det Skövde med mamma & co. :) nu kan jag meddela att jag är totalt pank men som tur är så får jag pengar på måndag, Jippi! Men mormor var snäll så hon betalade lite grejer åt mig :) Köpte ett skärp, leggins och fondation. Mamma var så snäll att hon köpte ett minneskort som passar den mobilen jag ska köpa :D Ikv har jag spelat tevespel med Felix, jag äger fan!! Just nu sítter jag och kollar på "Little Miss Sunshine" :) värsta rolig XD

Min vecka ser ut så här:
Måndag, sola
Tisdag, GBG med Malin
Onsdag, inget
Torsdag, tjejkväll på commerce
Fredag, GBG med Malin
Lördag, köpa mobil och festa med Malin och Matilda
Söndag, inget



I just wanna be OK..

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

little miss sunshine är bäst! ;)

2009-10-25 @ 20:55:02
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0