090901

Jahopp, då var det en ny månad ^^ om 3 dagar gäller det, jag är sjukt nervös! Är på väg till skolan just nu, hoppas på att jag får sluta tidigare.. har projektarbete det sista och det jobbar jag med hemma, innan det har vi en håltimma på 2 h så jag kan sluta vid 11 tycker jag :P

Jag tog väärsta snygga bilden igår, hade fotografisk bild och vi skulle ut och fota, men jag och elin hade våra egna kameror och tog mest kort på sånt som vi inte skulle ta kort på xD menmen, det blir nog bra :P
Jag var ju i skövde med Malin igår, jag köpte en blå tröja och hon en svart tunika och idag har jag den svarta tunikan och hon den blåa tröjan xD lite kul ... ^^ Vi var på donken och jag åt en big mac, men när jag öppnade kartongen var min hamburgare upp-och-ner X) hur stor chans är det egentligen?? HAHAH ^^

Idag måste jag göra kultur & idé historia, ska försöka hinna hitta på något med Malin, eller ja, det kanske hon som ska hinna vara med mig men ändå :) hihi.. Puss på er :*



Bilden från fotografisk bild.



Min upp-och-ner vända hamburgare ^^

Kommentarer
Postat av: Alexander :)

ja tre dagar kvar sötnosen <3

fin hamburgare :P <3

jag längtar så mycket :) <3

2009-09-01 @ 13:58:57
Postat av: Malin

Jag kommer fan inte hinna typ >< måste rida innan iaf :p <33

2009-09-01 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0