090907

Hej, jag har kultur och idéhistoria.. ska skriva massa men hade brottom imorse så hann inte ta med mig några papper eller något :( inte bra! Glömde även mobilen så smart som jag är ... Imorgon är jag ledig för våran danslärare är bortrest och fick ledigt från den andra lektionen, värsta gött! :)

Igår jobbade jag hos mormor, vi skrubbade rent deras altantak, ni vet sånt där typ plasttak ^^ jag fick iaf 500 kr för det :) nice! Pratade även någon timme med Cathrine, det var härligt, vi bestämmde att vi skulle ses någon dag :)

Bilder från Smögen

 

Maneter fanns det gott om :)



En fin fågel som gick bredvid oss när vi satt på en klippa, efter ett tag började den låta och skrika massa.. lite läskigt ^^

  

Sjukt fin utsikt och vi hade tur med vädret :) <3

//fl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0