090927

Idag har det blivit slöa framför teven typ hela dagen, kommer knappt ihåg vad jag har kollat på xD
Mamma var inne i skövde idag, dom hade typ 30% på en massa Mary Kay produkter så jag bad henne köpa puder åt mig och det gjorde hon, värsta gulligt :P Mitt har precis tatt slut så det var tur att jag fick nytt :P Pratade med Malin idag, det var skönt :) 
Alexander kommer hem idag oxå :) hihi <3
Det var ju top model förut, jag vet att det är ytligt och töntigt och blablabla men jag tycker verkligen det är sjukt bra :) haha.. jag hejjar iallafall på Alison :P Hon är bara bäst!

Nu har jag precis pratat massa med Ida på msn, ska förmodligen åka till tyskland över jullovet och ha det skoj och träffa henne och hennes nya kompisar :P hihi <3 Cathrine ska med och kanske Malin :P

Jag har prov imorgon, jag har inte övat ett piss, eller jag har läst igenom alla papper en gång men kommer ju inte ihåg något utav det så provet kommer nog gå SUPERbra imorgon.... not... Aja önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2009-09-28 @ 16:24:57
URL: http://malinjohanson.blogg.se/
Postat av: Malin

det pudret är sjukt bra! <3

2009-10-06 @ 16:38:00
URL: http://malinjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0