090929

Sitter på bussen på väg till skolan, jag orkar fan inte idag .. SUG!
har dans och sen kultur och idéhistoria, skoj skoj .. skulle ha gjort fråga 10 tills idag men orkade inte det igår så fick göra den snabbt på bussen nu haha :P
Efter skolan ska jag och mamma kanske in till stan och köpa min nya mobil :D hoppas dom har fått in den :) men smart som jag är så glömde jag mobilen imorse.. fast det är inte helt mitt fel eller ja ..
Jag hörde:
M: -Ska jag ta med din mobil?
F: -Ja, tack!
Då tänkte ju jag att det var skitbra så slapp jag att tänka på den eftersom mamma hade den..
Mamma sa:
M: -Ska du ha med dig din mobil?
F: -Ja, tack!
Då lade mamma den på min väska och hon trodde ju helt klart att jag skulle se den, men det gör jag ju så klart inte så när vi är halvvägs in till tibro så upptäcker jag att jag inte har med mobilen och börjar skälla på mamma och hon säger att hon lade den på väskan hahah .. jag hörde ju inget heller när jag drog åt mig väskan ^^
jag är både blind och döv xD

men jag ska iallafall vara i tibro när hon slutar så åker vi till skövde :P

Hoppas alla får en bra dag :) PUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0