Känslor

just nu är jag sjukt trött på allt, jag är trött på att ha ett överflöd av känslor som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av.. jag är trött på att känna mig utanför, jag är trött på att känna mig ensam, jag är trött på att känna mig otillräcklig, jag är trött på att bara vara jag, jag är trött på att vara Fanny.. Jag skulle vilja vara någon annan, någon modig, äventyrlig och stor person. inte denna fega lilla pesonen som jag känner att jag är just nu.. jag är trött på att gråta hela tiden, efter att blivit sårad så mycket har jag liksom förlorat det där lilla stoppet innan tårarna börjar komma, där man kan skaka av sig tårarna och få dem att inte rulla ner för kinderna.. nu kommer dom bara jag börjar känna mig ledsen, och dom tar ju aldrig slut heller..  jag skulle vilja försvinna ett tag, jag skulle vilja glömma, jag skulle vilja tappa förmågan att känna mig ledsen och arg så att jag bara kunde se dom bra sakerna i livet, för just nu fokuserar jag bara på det dåliga.. Vad jag önskar mig mest av allt är att känna mig lycklig, inte bara för en dag eller två utan en längre tid.. Jag önskar att jag kände mig ..... älskad .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0