17 dec

Klockan är nu en minut i tolv och alltså snart den 18 :) En vecka kvar till julafron nu! Längar efter den mysiga stämningen och den goda maten. Synd bara att julen inte firas med min älskling :( 

Jag vet att det har varit riktigt dålig uppdatering här men har helt enkelt inte haft någon lust.. Veckan har bestått av:
Måndag-Pepparkaksbak men den jag älskar mest!
Tisdag-Ringa runt till olika praktikplatser. Färgade håret!
Onsdag-AF och lämna ut mitt cv
Torsdag-AF och lämna ut mitt cv, igen :) 
Fredag-Handlat mat och kollat på paradise hotel.

Jag har börjat kolla på PH, och nu när man sett allt från början så har man liksom hängt med och man vet allt om alla. Tycker att det är väldigt intressant hur manipulativa människor är, ganska sjukt egentligen. Tycker dock inte om Alex Schulman som programledare.. tycker han är lite jobbigt att lyssna på och för honom kommer inte allt naturligt utan det känns så inövat allt han säger.. nästan som en robot. 

Imorgon ska kanske jag och robin gå på haga julmarknad. Får se lite vad som händer :D 

Sov så gott alla!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0