19 dec

Idag är det 9 månader sedan jag och Robin blev tillsammans! Känns underbart :) Idag är det också den 4:e advent och det betyder att det inte är långt kvar till julafton! Längtar. Snart ska jag och Robin åka till Östra. Kommer bli ganska tomt i längenheten ett tag fram över. Åker hem till mamma på onsdag och åker tillbaka när Robin kommer hem. Har fått en hel del filmer som jag kan roa mig med. Skulle ju vara kul om någon kunde komma och underhålla mig..

Tim och Malin var här igår och vi kollade på karate kid, riktigt rolig faktiskt. Helt klart värd att se! Kollade även på Knowing idag. Den var bra, väldigt spännande! Helt klart värd att se :D

Men men nu ska jag kila iväg, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0