13 jan

egentligen så är det ju den 14 jan men men strunt samma.. har suttit med en jävla uppsats sen typ 21 och blev klar precis :) känns såå gött alltså!

Idag har det väl inte hänt så mycket speciellt, skulle haft möte med min projekthandledare idag men hon hade glömt att hon var tvungen att sätte betygen idag så hon kunde inte prata med mig, bra va?? NOT! blev lite putt för hon kunde ju iallafall skickat typ ett mejl och försökt få tag på mig för att säga att hon inte kunde men nej nej .. Så istället för möte gick jag och Jennie och fikade på Julius :) Gottgott vare!

Men nu ska jag ut en sväng sen lägga mig under mitt varma täcke och sova :) tänkte att jag skulle hunnit duscha ikv oxå men jag har ju vart lite upptagen.. Jaja får väl gå upp tiiidigt imorgon och springa in i duschen.. inget jag är piggelin på men sånt får man ta :)

Miss your voice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0