15 jan

Idag har det faktiskt hänt en del :) har haft två lektioner, mask & kostym och Historia.. ganska lugna lektioner båda två :) slutade 11.15 och åkte med bussen 11.50.

När jag kom till tibro mötte mormor upp mig och vi gick och köpte mat :) jag fick även en halsduk och silvershampoo av henne :) snällt va? ;D Hemma hos mormor satt jag bara vid datan och kollade på teve.. Pillade lite i photoshop oxå. Lyckades övertala mormor att låta mig ta med deras dator hem över helgen, så jag kan sitta vid PS hela tiden :)

På väg hem från mormor mötte vi mjölkbilen och så slank vi ner i diket .. det var väl inget farligt så men det tog ju ett tag innan vi fick upp den ^^

Här hemma har jag inte gjort speciellt mycket, mamma hade med sig smörgåstårta hem så det sitter jag och mumsar på nu (jag vet, tjockis, men jag bryr mig inte.. just nu iallafall). Kommer antagligen inte hända så mycket mer ikv, bara teven och sen sova :)

I wanna tell you that I love you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0