17 jan

Igår ringde Malin och väckte mig klockan 10 och ville hitta på ngt .. Jag sprang in i duschen och efter nån timme var jag hos Malin :) vi åkte in till skövde en sväng för hon skulle köpa en present till sin pojk :) Sen åkte vi hem till mig, kollade på teve, satt vid datan och lagade mat :) hamburgare, kklyftpotatis och sås, MUMS! :) Jag och Malin bytte mobiltelefon oxå, så hon har min och jag hennes, fast vi ska byta tillbaka idag som tur är, börjar sakna den xD hahah..

Idag kommer nog inte så mycket hända, bara ta det lungt och ladda för imorgon då det är skola.. vill väl inte tillbaka till skolan men börjar redan sakna tjejerna.. :) Har inga läxor denna helgen så det är gött.

Jag funderar på att byta min bloggdesign, får se om jag orkar att sätta igång med det :P

Don't let me go...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0