18 jan

Sitter i skolan just nu, har precis haft Dans fast bara jag som skulle vara med på dansen så vi fick gå till datasalen och läsa lite om upphovsrätten, TRIST!

Nu så har vi Mask&Kostym, vi ska skriva om tre scenofrager som vi tycker är bra och så.. hemskt tråkigt är vad det är.. men men det är bara att göra inget mer med det..

Igår var jag hos malin en sväng, glömde för övrigt min mobilladdare där så får ha min gamla telefon :)

Idag har ja ingen aning om vad som händer, ska väl sitta med den här skiten om jag inte blir klar nu, vilket jag knappast kommer bli för jag orkar verkligen inte! Aja, ska väl försöka sätta igång...

I'll never let you go...

Kommentarer
Postat av: N

Gillar din blogg =)

2010-01-18 @ 13:05:30
Postat av: N

Jätte grym header =)

2010-01-18 @ 13:06:27
URL: http://issakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0