22 jan

har ju inte skrivit på några dagar men jag har bara inte orkat..

sprang runt i skövde i tisdag och hittade till slut ett par jeans på gina tricot för 199.- lagom för min lilla ekonomi :P lägger väl ut en bild lite senare.. annars har det väl inte hänt så mycket mer denna veckan, hade redovisning igår men det var ingen fara med det :)

Idag satt jag kvar extra länge i skolan för att jag skulle jobba lite med ägget som vi ska ha till våran dans :) satt och tjötade med Pauline, Elin, Sebastian och Mikael .. skoj skoj :) ikv händer nog inte speciellt mycket, bara slappa vid teven som alla andra dagar :)

Imorgon kommer det massa folk till oss som ska riva ut vårat badrum så hej då duschen :( ska väl blir kul när det väl blir nytt men nu mitt emellan är det ju inte så himla skoj precis..

Pleace, just don't play with me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0