24 jan

Idag har väl inte vart världens bästa dag precis men men .. mådde piss igår och likadant idag .. känns som om det inte är min tid på året just nu .. Jag har iallafall fått lite gjort på mitt projektarbete, har skrivit ett kapitel :) och ska vara klar med det andra kapitlet på onsdag :) Har frågesport på tisdag oxå, eller ja typ ett muntligt prov. Men det kommer nog inte vara några större problem. På onsdag i veckan ska jag äntligen gå handledarkursen som man måste gå för att få köra bil :) så sen kommer det blir farligt på vägarna ;) höhö.. Saknar mina bejbs otroligt mycket denna helgen :( inte kul men det är ju bara några timmar sen så är jag tillbaka i skolan :)

Ta mig aldrig för givet!

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

woho, äntligen igång? ;) blir det bra då ? :D <3

2010-01-25 @ 16:10:07
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0