8 jan

Vaknade vid ett och hade inget och göra, och det är fortfarande så .. känner mig fortfarande nyvaken xD

Kallvattnet har slutat att fungera hemma hos oss oxå.. inte kul, inte för att man använder kallvatten mycket nu på vintern men det vore ju kul om det funkade.. eller nått :)

På måndag börjar skolan och det ska bli superkul att få träffa alla, I MISS YOU! men vet inte om det kommer bli så himla kul att börja skolan igen, jag borde verkligen sätta mig och plugga lite men jag orkar bara inte, är inte så sugen på det .. ^^ På tisdag blir det klippning och slingning (?) WIE!


Så här såg jag ut i tisdags :)


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

finis! ses på måndag, wiie! <3

2010-01-08 @ 18:33:33
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0