21 juli

Det var ett tag sen men nu ska jag iallafall skriva ett inlägg! Hela vecka 28 var jag och min älskling på tjörn och lånade hans pappas hus för han skulle åka på semester :) Vi badade (lite), fiskade krabbor, grillade och hade mysigt :) På torsdagen kom Malin och Simon upp och hälsade på, de åkte hem på lördagen. På söndagen åkte jag, älsklingen, hans pappa och Mona (hans pappas sambo) till en restaurang som kallas Magasinet. Det var jättegod mat och det var jättemysigt :D

På måndagen åkte vi tillbaka till göteborg. Vi lämnade bara väskorna i lägenheten sen åkte vi till ikea. Vi skulle kolla ifall vi hittade någon fin dubbelsäng och vi hittade en relativt billig säng, jättefin. Robin sa : "den köper vi!" jag blev jättechockad eftersom jag trodde vi bara skulle kolla.. men vi hade ingen som kunde köra hem den åt oss så vi bestämde att vi skulle åka och köpa den dagen efter.

När vi kom in på ikea dagen efter (alltså igår) stod det att den var slut :( . men vi hade ju kollat dagen innan vart den fanns på ta-det-själv lagret och då fanns det en kvar.. så vi lastade på den och stack xD haha. Vi ägnade hela dagen åt att plocka ihop den. Robin köpte en hylla till badrummet oxå.. Allt blev jättefint!
Senare frammåt kvällen åkte vi till kontiki och spelade bingo. Jag drack lite mycket men kände det inte så mycket när jag satt där, inte när vi skulle börja gå heller.. men efter att vi gått en bit blev det bara värre och värre.. När vi kom hem till Robin mådde jag riktigt illa.. resten av kvällen ägnade jag åt att sitta vid toaletten.. Robin satt bredvid mig, gjorde en macka sen gick vi ut och gick.. Han blev jättebesviken på mig för att jag blev så full när vi skulle inviga sängen och allt.. känner mig så dum :( Jag var verkligen jätte exalterad över att vi köpt en säng och sen gör jag så, hatar mig själv för det! :(

Every rose has it's thorns...

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0