23 juli

Sitter på bussen hem från skara :). Är snart hemma i tibro! Ska bli gött som bara den. Skönt att träffa mamma igen. Ska hem till mormor först, ska kolla om hon kan laga mina byxor och om hon har min laddare till kameran :). Imorgon bär det iväg, jag och babe kanske ska åka till stan och kolla lite :P Saknar honom som bara den! :$ konstigt att man kan sakna någon så mycket..!

Fick lite pengar av Janne för att jag hjälpt honom.. det är nice ;). Pengar gillas.. skulle vilja ha ett riktigt jobb så att man får pengar med jämna mellanrum :). Då flyttar jag till Göteborg direkt, det kan jag lova.. så vore ju toppen om jobbet fanns där ;)! Älsklingen har ju kommit in på Chalmers till hösten och kommer inte få så mycket pengar.. vore gött om vi kunde dela på kostnaderna! Men det löser sig väl!

Me, myself and I!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0