v. 28 TJÖRN!



Jag och Älskling fikade.



Gammal hederlig läsk!



Manet.



Krabba.



Hängande krabba ;).



Krabba som äter mussla.



Malin har fiskat upp sin första krabba.



Malin med en krabba i ansiktet :D.



Malin med två krabbor.



Puss Puss :*.



En krabba var lite snabb och knep fast i Malins finger ^^.



En äcklig manet som Robin håller i.



Malin och Robin fiskar.



Malin och Simon snuskar sig xD.



Nått coolt kryp :).



Kissemissen Tiger.



Landskap :).



Jag och Älsklingen! <3



Jag ska ut i havet och känna om det är kallt :).



Jag hittade dessa fina snäckor.



Robin hittade en pytteliten krabba :).



Ännu en snäcka :P.



Tog en liten tur med båten.



Ja.. ett kort bakom båten :P.



En sen kväll när vi satt ute och pratade :).



Söta vovvsingen Bombi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0