12 okt

Nu sitter jag på tåget till gbg :) ska bli skönt att få träffa älsklingen <3

Idag har jag varit hos tandregleraren. Det började med att han kollade runt i min mun, drog i mina läppar, pillade på tänderna och mätte massor.. Sedan fick jag röntga mina tänder i tre olika röntgnings maskiner och sedan ville dom ta kort på mina tänder. Alltså med en vanlig kamera.. så då fick jag konstiga plastgrejer att hålla i som frog undan mina läppar så att tänderna skulle syndas, de ville ha framifrån, från sidan och sedan stoppade dom in en stor jävla spegel i munnen på mig och tog kort på bettytorna.. kändes fan som om läpparna släpade på golvet xD Inte kul! Ska tillbaka den 22 nov.. men då ska vi bara prata, tur det!

Efter tandläkaren åkte jag och mormor till media mark för att jag skulle kolla vad serien Friends kostade.. Då ser jag min kamera på rea!! Eller jag hade Ricoh R8 men den har slutat produceras så de gör R10 istället och det var den som var på rea :D Så mormor sa att jag kunde få den som en förtidig julklapp och fattar nu hur glad jag blev!!?? WII! Jag har fått min favoritkamera tillbaka, lycka! :) Nu kan Robin få tillbaka sin kamera ;)




<3

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

härligt fanny! :)

2010-10-12 @ 19:36:00
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0