17 okt

Japp då var det söndag och slutet på en till vecka :) veckorna går sjukt snabbt! Imorgon blir det första dagen på jobbet, pirrigt!! Idag har jag väl inte hunnit göra så mycket.. Gick upp tidigt och kollade på Prison Break med Robin :) Sedan åkte han iväg och skulle träffa Mikael.. Så nu sitter jag själv här som jag brukar få göra. Kul sista dagen innan man ska börja jobba så är man ensam hemma.. Jaja vad ska man göra? Ikv ska jag iallafall iväg med Pauline och dansa cheerleading en sväng haha, vi får väl se hur det går ;) var ju ett tag sedan man dansade nu men det kommer nog gå bra, hoppas jag! haha, kommer säkert ha värsta träningsvärken imorgon när jag ska till jobbet xD Fan hoppas det går bra på jobbet!

I'm scared.... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0