3 okt

Idag har jag varit hos Pauline en sväng och skrivit ut lite papper :D Jag och Robin åt blodpudding förut, det är ju sjukt gott! åt det ganska mycket när jag var barn men när man blir äldre och tycker att det är lite äcklingt när man vet vad som är i så äter man det inte längre ^^ Men gud vad jag har saknat det! Nu ska jag och Robin äta lite middag.. Det blir fiskgratäng för hans del och pasta med svampsås till mig :) MUMS! Får inte glömma att ta mina laktospiller innan bara annars får jag så himla ont i magen :/ Vi ska nog kolla på ett avsnitt Prison Break också :)

Imorgon åker jag hem till min lilla håla :D ska bli skönt att träffa mamsen och lillbrorsan lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0