4 okt

Nu så sitter jag på tåget hem. Idag har jag kollar på Top model och varit ute och sprungit. Gick ganska bra att springa.. hade lite ont i knät i början när jag inte var uppvärmd men det blev bättre sen :) Jag sprang inte hela tiden utan gick lite då och då. Men stannade aldrig utan höll pulsen uppe hela tiden :D Duktig jag är va? Har varit på ÖoB en sväng oxå, behövde lite balsam :) Mötte även upp min älskling där. När vi skulle in till centralen var det såklart demonstration så spårvagnarna kunde inte köra så vi fick gå in till stan.. Ska bli skönt att komma hem lite men kommer så klart att sakna min älskling men jag åker tillbaka till Göteborg på torsdag :)

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

sv; hahaha bra där fanny! ;D <3

2010-10-04 @ 18:52:49
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0