5 okt

Helluu!  Idag gick jag upp halv 7! helt knäppt, har inte gått upp så tidigt sen jag slutade skolan typ ^^ Nu sitter jag i mormor lägenhet i tibro och väntar på att få åka till Elin :D Innan jag åker ska jag duscha och äta ngt :) Mormor är inte hemma för hon är på Ullared och handlar. Så jag sitter här i min ensamhet och kollar på tv. Saknar min älskling sjukt mycket! Kan inte sova på nätterna längre när jag är hemma, är så van vid att ha honom bredvid mig hela tiden.. Men var skönt att komma hem lite till mamma oxå :)
Juste, Felix har börjat spela kula i skolan! Kommer ni ihåg det när man gjorde det? För er som undrar vem Felix är så är han min lillebror och han är 11 år :) Visst saknar man det när man var liten? Spela kula, poggs, samla pokemonkort och när man spelade med sånna där små monster som man kastade mot en vägg.. vad heter det?? Gud vad jag saknar att vara liten, allt var så lätt och man behövde inte oroa sig för ngt.. Nä usch nu blev jag lite deppig xD Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0