7 okt

Shit vad fort dagarna går! Det har redan gått en vecka in i oktober! Mötet med jobbcoachen gick bra.. åkte hem till mormor igen och nu sitter jag och kollar på nått kasst program och äter frukt :) Mormor hade beställt massa från Yves Rocher och så fick hon med en snygg vit klocka men hon ville inte ha den så jag fick den :) Wie! Min gamla klocka har börjat tappa färgen xD den ser helt knäpp ut.. Ikv är det premiär för Robinsson! Någon mer än jag som ska kolla på det? Det ska ju tydligen vara ännu värre än sist.. kan det verkligen bli värre?? Fan hälften kommer ju få åka hem pga av dom inte får tillräckligt med mat.. Jaja, dom får väl skylla sig själva. Ska bli kul iallfall :)

Är det konstigt om man börjar funderar på julklappar redan nu? Jag har gjort det och den enda jag inte vet vad jag ska köpa för nått till är min lillebror Felix.. han fyller snart 12, men vad vill man ha när man är i den åldern? Han har alltid haft ngt som han är intresserad av, t.ex. dinosaurier, pirater, star wars m.m. Men nu är han inte det och det är ju kanske lite tidigt att börja köpa deo och parfym och så... Iofs har jag ju ett tag till att fundera ut vad jag ska köpa xD Älskar julen! Det är så underbart att köpa presenter och se hur glada alla blir! Och julstämningen är väl den mysigaste som finns? :) Längtar! Första julen som jag och min älskling firar tillsammans, kommer bli helt underbart! <3


Mina julklappar från förra julen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0