@ EliN

Sitter just nu hemma hos Elin spelar GH, sjukt längesedan och sjukt kul :) Jag och Robin får köpa det till PS3.. inte för att jag tror att grannarna kommer bli så glada men man kan ju spela på låg nivå ;) höhö. Jag och Elin har varit på Eddies och ätit pizza, saknar t-holms pizzan som fan, godaste pizzan in tha world! Känns väldigt nostalgiskt att komma till t-holm. Har inte varit här sedan studenten.. Här spenderade jag 3 av de bästa åren av mitt liv (förutom de 200 dagarna jag har spenderat med min älskling exakt idag!). Här mötte jag mina underbara vänner som jag vill behålla för resten av mitt liv! Jag ska göra allt för att det ska bli så :) än så länge har det ju gått bra! :DD

Nä nu ska jag dricka lite coca cola och äta ONYTTIGT godis!!


Elin är så himla fin! :O <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0