10 sep

Igår var jag inne i stan och träffade Pauline :D vi gick runt och shoppade och kollade runt :). Det var väldigt trevligt :) Idag var jag hemma och gjorde inget på dagen sedan åkte jag in till stan och lämnade tillbaka ett par skor som jag köpte igår och gick sedan över till backaplan för att gå in på skopunkten och möta älsklingen. Det var underbart att få kyssa, pussa och krama på honom! Saknade honom massor under dagen! Köpte även ett par skor. Efter det gick vi in på ÖB och köpte massa gott :) haha.



1. Linne med låg rygg, 180 kr från Monki. Väldigt snyggt med spetsbh till :) min är köpt på Lindex.
2. Skor, 399 kr från Skopunkten.
3. Jacka (tyget är som en tjockiströja, asmysigt!), 329 kr från Monsoon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0