12 sep

Igår var ju då jag och Robin på Chalmers. Det skulle tydligen vara massa folkt och världens party.. men jag tyckte inte att det var något speciellt :) visst, det var stort som fan och det var typ 7 dansgolv och massa barer men det var då inte så mycket folk.. kanske var för att det var så stort? haha. Först så gick jag och Robin runt och kollade lite, sedan dansade vi ett tag, det var roligt. Vi åt en hamburgare under kvällen oxå. Men runt halv 2 på natten så bestämde vi att vi skulle åka hem.. Precis när jag och Robin ska gå ut genom entren så börjar det pipa.. och sen är det någon utanför som säger "Fa-a-an inte brandlarmet" och suckar. Så dom fick utrymma hela skolan haha. Snacka om att vi hade tur som kom ut med jackor och så. När vi går därifrån får alla stå ute i regnet med sina fina festkläder och allt.

Nu dagen efter är jag inte ett dugg bakis och det är skönt. Visst jag var ganska dragen när vi gick dit men det gick över rätt snart.. så när vi gick hem var jag inte det minsta påverkad :).

Har tyvärr inga bilder från igår eftersom vi inte tog med kameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0