13 sep

Idag vaknade jag med en sån där konstig känsla i magen.. När man känner på sig att ngt dåligt ska hända. Känns ju inte bra alls! Tog ett bad förut, det var underbart. Just nu sitter jag i soffan och äter skorpor och dricker te :) Mums.. Kollar oxå på Grays Anathomy :D

Jag och älsklingen kollade på Irene Huss igår och jag tycket att det är ganska bra, bara att det är så störande att de pratar svenska, det känns inte på riktigt. Och så är skådespelarna ganska dåliga.. Men det är coolt att den är inspelad i göteborg! haha. Sedan kollade vi lite på Kungarna från Tylösand eller vad fan det nu hette. Asså vad är meningen med det programmet? Så jävla kasst! Massa personer som dricker och har samlag (ville skriva ett fulare ord) i teve, vad är meningen med att sända ett sånt här program? kan någon säga det till mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0