15 sep

Idag vaknade jag 13.10 då min lillebror kom hem från skolan :) Mormor var här och hade lagat mat. Så det var bara gå upp och äta Lunch ;) hahah. Resten av dagen har jag kollat på teve och suttit vid datan, jag har även gått runt och letat efter min kamera men den tycks inte vilja komma fram än.. Ska ringa Sj imorgon iallafall och kolla om de har fått in den.. Men jag är nästan säker på att jag hade med den alltså! Fast man blir ju alltid lite fundersam när man inte hittar den.. Har lyckets tjata hit mig Robin någon gång för varje gång han har varit här så har jag hittat något jag har letat efter :)

Imorgon ska jag alltså ringa hittegods. Jag ska oxå ringa tandläkaren. Har bestämt mig för att jag vill ha tandställning. Mamma ska skicka in det vi hade fått från vägverket så snart kanske man får körkortstillståndet. Får jag det inte när hon har skickat in det ska jag ringa och hetsa dem lite. Har fan väntat hur länge som helst nu! Imorgon ska jag träffa min jobbcoach också :)

Ringde till ett jobb som jag hittade och de sa att jag kunde komma dit på måndag kl 16 för de skulle ha informationsmöte då. Får väl se hur det går :) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0